Powernap

Är det någonting som jag sysslar med rätt mycket nu för tiden är små tupplurer. Johanna kallar mig en gammal tant för hon tycker jag sover för mycket! Men jag ska säga er att det finns inget skönare än att sova en stund på eftermiddagen. Det bästa är att man har en massa energi över tills kvällen, ja eller till klockan 10 ungefär! Jag får helt enkelt skylla det på att under jag mina senaste 15 år har varit extremt morgonpigg, jag tar bara igen den tiden nu istället bara!
Nu ska jag gå och göra mig i ordning, har inte kommit ur mjukisdressen än idag! Nästan inte lönt eftersom det snart är kväll igen men ändå haha!
Hoppas på studentfest imorgon med mina pinglor Matilda och Acke :)


Mest en bild för att det ska vara en bild!

Kommentarer
Postat av: johanna

snart får jag kalla dig död så mycket som du verkar sova :o

2010-04-08 @ 17:32:27
URL: http://johannawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0