Sticky and sweet



Nej det är så bra så det finns inte! Jag hade så velat vara där då!

Jag som trodde jag skulle söka till högskola idag, men självklart tyckte syon att vi skulle ha en ny tid på torsdag istället så jag hann fundera mer! Varför vara ute i god tid? Nej vi söker in sista dagen! Har kollat hela eftermiddagen på en massa kurser, ser ut som det blir Borås:)

Eftermiddagen med finländarna blev ungefär som förmiddagen...... vi pratade svenska, dem finska! Skolan bjöd på fika och jag och Lisa var direkt framme vid glassen och tog för oss! Gratis är gott! Glass med för den delen!

Solen skiner, 59 dagar kvar till studenten, fribiljett till Underbar på fredag, jag är ganska nöjd för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0