Funderar på ny design igen...

Jag har så svårt för att behålla min design en längre tid eftersom jag hela tiden läser en massa andra sjukt snygga bloggar! Det får bli ett påsklovsprojekt tror jag, då har jag ju en massa tid över! Vill försöka göra bloggen bredare och få in större bilder, tänkte även försöka göra snygga rubriker under headern. Vill rekommendera en riktigt bra sida om du själv vill ha hjälp med din blogg, gå in på designadinblogg.se där finns en massa tips och tricks! Nu är allt fixat inflr mässan imorgon, ska packa in allting i bilen sen med så det bara är att köra imorgon! Får nog gå upp runt sex tror jag, vi vill helst vara i Halmstad så tidigt som möjligt med tanke på att där kommer nog vara en hel del folk. 
Kom gärna förbi och titta om ni har vägarna förbi Halmstad!

Nu ska jag fixa till mitt hår, det kommer inte bli kul imorgon om jag sover med det blött inatt!

Puss


3 bruna sommartjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0