Hundra

Ni är väl taggade studenter?
Idag är det hundra dagar kvar enligt min lilla nedräknare på datorn. Nästa vecka välkomnar vi en studentfest på B&B i Halmstad! Jag och Lisa ska leta utklädnad imorgon när vi ändå är i Halmstad och köper in saker till vårt Uf företag och till mässan som är den 19 mars i Halmstad arena! Har suttit med lite samhällskunskap, projektarbete och jobbsökande nu på datan ett tag, så sjukt mycket att göra nu innan studenten. Men varför sprida ut alla arbeten på våra tre år på gymnasiet när man kan låta sin elever jobba som svin de sista månaderna??

Dagens bästa:

Jag: Har du gräddbullar?
Clas (lärare): Va, har jag grädde runt munnen?
Jag: Nej hahah
Clas: Nej var ju iväg på resa med några elever och då fick vi sådana
Johanna: sånna fick inte vi när vi var iväg!
Clas: Nej men ni fick ju annat!

Han fattade seriöst inte att vi ville att han skulle bjuda oss på en grädbulle! Typiskt Clas och dra värsta historien istället haha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, hur kan man inte fatta att vi ville ha? :o

2010-03-04 @ 15:23:48
URL: http://johannawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0