Glad påsk allihopa

Var på slottet igår med frugan min, vi spelade tv-spel och handlade mat på Maxi tills ikväll!

För kvällens inbjudna till Påskmiddagen kommer det att bjudas på:

Meny

Förrätt: Ingen, vem gillar förrätt ändå??

Varmrätt: Stekt kyckling med (hemmagjorda) klyftpotatis och tzatziki!

Efterrätt: Marängsviss

Just nu ligger jag på mitt rum som stinker nagellack, någon vid namn Elin Svensson står och målar sina naglar, nu luktar det så mycket så jag känner mig hög! Inte okej, jag som skulle försöka ta en powernap innan kvällens festligheter! Jag får faktiskt sova för jag har varit duktig och jobbat hela förmiddagen på Knut Jöns :)

Ses imorgon eller någon gång! Jag sover inte hemma inatt!

GLAD PÅSK MINA SMÅ KYCKLINGAR :D


Här bredvid spökslottet ska jag sova inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0