Show me that ***

Elin förklara precis för mig att hon skulle titta vad jag sa när vi var på toaletten, vilket resulterade i en inte så trevlig syn, för henne då alltså. Jag flashade hela min röv, det är nästan lite synd om henne, tänk så får hon mardrömar i natt den stackaren! Moster med familj åkte precis hem, David min 6 åriga kusin har försökt lära mig spela super mario på en sån liten nitendosak! Har ju haft svårt att komma på vad jag önskar mig på min 19 års dag, mamma tyckte dock inte det var lika roligt att höra vad jag önskade mig!
Hon tyckte nog det räckte med jeansen och min tattoo, nitendo grejen blev lite för mycket!



LUGN JAG SKA IVÄG OCH GYMMA IMORGON!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0