En rubrik!

Hej hej ville bara skriva att jag har varit duktig idag och varit på gymmet, efter gårdagens skräpätande i montern kände jag att det behövdes. Det är nog svårt att skriva vad vi inte åt igår, för det första bjöd vi på chips som vi i princip åt upp själva sen helt plötsligt stod jag med en glass i handen och som pricken över i:et blev det en pizza på kvällen! Just nu sitter jag och försöker plugga lite på historian, vet inte om det går så bra eftersom jag fastnade här... på tal om något helt annat så är det riktigt varmt ute idag, är det inte deprimerande när man tycker 8 plus grader är varmt haha! Vad är det för land vi bor i va?
Nej historia var det!!!

Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0