2 kronor och 50 öre

Ibland undrar jag vad det är för fel på mig, förutom att jag är allmänt störd, oftast beter mig som om jag vore 12 och att jag skrattar åt mina egna skämt så hjälper jag även mina vänner med uppgifter i skolan...för 2 kronor och 50 öre, jag skrev helt enkelt en uppgift två gånger så att Lisa slapp göra det! Låter sjukt men ni vet när man är sådär extremt sugen på godis så att det vattnar sig så mycket i munnen så att man skulle kunna tro att man fyllt munnen med ett glas vatten, ja jag hade en sån dag idag i skolan! Skulle gjort vad som helst (nästan) för en godispåse! Jag säger som jag och Elin gör, sick man...really sick!
Jag har huset för mig själv nu, skönt skönt förutom att tvn har fått spel och 2 1/2 men börjar om en halvtimme! Har tryckt på alla knappar som går på både fjärkontrollen och tvn, är det nu man tar till våld och börjar banka på tvn??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0