Sun day, nej förlåt Monday


Fast det är faktiskt sol idag, varmt också, i alla fall när man bor i Sverige, då är 15 grader varmt! Jag och Elin låg ute och pressade i solen innan i eftermiddags, var ju tvungen att fortsätta på brännan som jag och Johanna hade fixat i skolan när vi hade rast! Nog om solen, imorgon ska jag och två klasskompisar ta hand om finländare som är här som utbytesstudenter. Vi ska typ guida runt dem i Laholm, här finns ju såå mycket att visa! Sen blir det fika, på en tisdag, man tackar! Imorgon är det även en stor dag för jag Emma Rebecca Svensson ska få hjälp med att söka till högskolan, det ni ;)

Nu: Leta mat


Solig bild från farmor o farfars balkong


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag fick faktiskt färg, mina älskade ränder :D

2010-04-13 @ 09:31:42
URL: http://johannawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0